“Meer tijd voor ontspanning dankzij STKKR” – Tosch

Tosch zet interne processen bij haar klanten zo strak mogelijk neer. Wat je voor je klanten kunt, wil je ook voor jezelf. Daarom koos Tosch voor STKKR. Directeur Daan Morren neemt je graag mee in zijn enthousiasme.

Tosch ontzorgt ook zichzelf

Tosch ontzorgt MKB bedrijven op het gebied van ICT. Directeur Daan Morren richt zich hoofdzakelijk op de toekomstvisie van Tosch en op het aansturen van personeel. Maar daarnaast heeft hij ook nog een andere focus, vertelt hij. “Ik kijk graag hoe we onze interne processen kunnen verbeteren en optimaliseren. Onze AFAS consultant tipte me over STKKR. Wat later zag ik op LinkedIn ook dat je twee gratis Stkkrs aan kunt maken. Hierdoor werden we aangetrokken en konden we kijken of het lukte. Zodoende begonnen we.”

“Na 10 minuten had ik mijn doel bereikt”

Vier maanden geleden startte Tosch met hun eerste Stkkr. En met resultaat, vertelt Daan. “De medewerkers in onze organisatie boeken continu uren op klanten. Dit proces was echter omslachtig ingericht. Met STKKR konden we dit proces waarschijnlijk automatiseren. Ik ging het gewoon proberen. Na 10 minuten had ik mijn doel bereikt, dat was prachtig. We zochten al één jaar en drie maanden naar deze oplossing, en het lukte meteen! Nu besparen we 10 tot 12 minuten per dag, per medewerker!”

“Het was voor ons erg leuk dat het meteen lukte. Er kwamen meteen meerdere ideeën op tafel. Als dít kan, dan moeten nog veel meer dingen lukken”, vertelt Daan enthousiast.

Focus op automatiseren

Met de eerste twee Skkrs kreeg Tosch de smaak te pakken. Binnen drie maanden heeft de organisatie 11 Stkkrs in gebruik, legt Daan uit. “Inmiddels hebben we 11 Stkkrs en ik denk dat het er snel meer worden. We zijn als bedrijf op automatiseren gericht. Voor onze klanten zetten we interne processen graag zo strak mogelijk neer. Daarom willen we zelf ook het liefst zo snel mogelijk gaan met onze eigen automatisering. Iedereen in onze organisatie is gewoon heel blij met STKKR, want moeilijke of overbodige handelingen worden makkelijk geautomatiseerd.”

Hoe rendeert STKRR? 

Voor Daan is de waarde van STKKR vooral uitgedrukt in tijd. “Met STKKR besparen we zó veel tijd. De eerder genoemde Stkkr voor het boeken van uren vind ik het meest waardevol. Daarnaast maken we bijvoorbeeld ook gebruik van de Mollie integraties. Hiermee verschijnt een betaallink op de factuur. Dit soort Stkkrs zijn heel mooi meegenomen en erg leuk om in te richten. Daar moet ik de waarde zeker niet van onderschatten. Klanten vinden het soms omslachtig om de factuur over te maken. Nu klikken ze vanuit de mail door en gaat het perfect. Zij blij, wij blij.“

 

“Ik zie veel potentie voor ons”

Daan vindt het leuk om de Stkkrs voor Tosch in te richten. “STKKR is bij ons helemaal duidelijk, ik zie veel potentie voor ons. Het contact met STKKR verloopt goed. Voor hulp en inrichting heb ik STKKR niet veel nodig, maar ik hoor graag nieuwe ideeën. Hiervoor kijk ik ook op de website, daar heb ik al veel ideeën vanaf gehaald; bijvoorbeeld hoe je automatisch een project aanmaakt.”

“Dankzij STKKR bespaart Tosch veel tijd. Zo blijft er meer tijd over voor ons hele team om lekker te ontspannen, bijvoorbeeld tijdens ons bedrijfsuitje in de Ardennen.” – Daan

Ben jij door Daan nieuwsgierig geworden naar hoe jij voordeel met STKKR kunt behalen? Neem dan contact met ons op of probeer het zelf met twee gratis Stkkrs.