Bespaar tijd met STKKR!

 

De mogelijkheden van STKKR zijn oneindig. Het enige limiet van STKKR is jouw creativiteit. Soms is het lastig om helemaal zélf nieuwe Stkkrs te bedenken. Op deze pagina verzamelen we daarom nieuwe ideeën voor jou. Met praktische how-to’s en interessante voorbeelden maak jij zelf eenvoudig Stkkrs. Zo blijft er tijd over voor werk wat er écht toe doet. Heb je vragen over een van onze blogs of heb je behoefte aan een specifiek onderwerp? Neem dan contact met ons op.

Automatisch gebruiker mail + UPN omzetten

Automatisch gebruiker mail + UPN omzetten

Het is natuurlijk ontzettend vervelend als een medewerker niet in kan loggen of wanneer de UPN niet is gevuld. Wat onderstaand uitgelegde tool doet is kijken naar het vastgelegde werkmailadres van een medewerker de dag voor de indiensttreding en later. Dit zodat sollicitanten eerst nog wel kunnen blijven inloggen op OutSite met hun privémailadres.

Lees meer
Vervallen posten bij verkooporder

Vervallen posten bij verkooporder

Bij het aanmaken van een verkoopofferte of verkooporder in AFAS wil je graag weten of er geen openstaande vervallen posten zijn. M.b.v. een Stkkr kun je ervoor zorgen dat je hier voortaan op geattendeerd wordt d.m.v. een mail.

Lees meer
Waarschuwing bij openen verkooprelatie

Waarschuwing bij openen verkooprelatie

Een medewerker moet aan veel zaken denken bij een klant. Soms is het fijn om hier een echte waarschuwing van te krijgen bij het openen van de relatie op Insite. Met STKKR kun je de waarschuwingsregel op InSite zichtbaar maken. Hoe je dat doet lees je in dit blog.

Lees meer
Automatische reminder bij stilstaande workflow

Automatische reminder bij stilstaande workflow

Misschien wel de meest briljante module van AFAS: workflow management. Één nadeel is echter dat taken soms open blijven staan. STKKR heeft daar de oplossing voor: geautomatiseerd reminderen. Hoe je dat doet lees je hier.

Lees meer
Klanttypen bijhouden

Klanttypen bijhouden

Klanten differentiëren naar klantwaarde doen veel bedrijven. De wijze waarop gedifferentieerd wordt wisselt erg sterk. In dit artikel gaan wij je helpen klant differentiatie geautomatiseerd toe te passen binnen AFAS.

Lees meer
Overwerk naar tijd voor tijd

Overwerk naar tijd voor tijd

Overwerken doen we allemaal wel een keer. De tvt die je hierbij opspaart richt je in AFAS eenvoudig in. Maar wat als je in het weekend bijvoorbeeld meer tvt opspaart? Richt dit in met STKKR!

Lees meer
Factuurtermijnen vanaf InSite aanmaken

Factuurtermijnen vanaf InSite aanmaken

Als je werkt met termijn-projecten wil je natuurlijk dat jouw mensen via InSite ook zelf de termijnen kunnen aanmaken. Dit is nu mogelijk in AFAS met STKKR! Lees hier hoe je dit doet.

Lees meer
Aanbrengbonus nieuwe collega

Aanbrengbonus nieuwe collega

Wij geloven erin dat de aanbrengbonus een fantastisch instrument is om nieuw personeel aan je bedrijf te binden. Met STKKR zet je dit proces straks! Wil je weten hoe? Lees dit blog.

Lees meer
Één-tweetjes

Één-tweetjes

Één tweetjes: de bal even afgeven om daarna maximaal te scoren. Dat is precies wat STKKR doet. Wil jij weten hoe dit precies zit? Lees het hier.

Lees meer
Response verwerking

Response verwerking

STKKR heeft een nieuwe functionaliteit: response-verwerking. Hiermee kun je direct een vervolgactie uitvoeren na het aanmaken van een element in AFAS.

Lees meer
Multi line support

Multi line support

Onlangs presenteerde STKKR een nieuwe functionaliteit: multi line support. Hierdoor kunnen we met één Stkkr meerdere lijnen in AFAS toevoegen of updaten. Lees er hier alles over!

Lees meer
Uren schrijven op een forecast

Uren schrijven op een forecast

Kun je uren schrijven op een forecast in AFAS? Natuurlijk kan dat met STKKR! In deze blog vertellen wij alles over uren schrijven op een forecast.

Lees meer
Het dubbel bijhouden van accountancyverantwoordelijkheden

Het dubbel bijhouden van accountancyverantwoordelijkheden

Het dubbel bijhouden van accountancyverantwoordelijkheden   In deze blog vertellen we je meer over het bijhouden van de accountancyverantwoordelijkheden en fiscale rollen. Als je werkt in een accountancy omgeving van AFAS herken je het ongetwijfeld: je hebt een...

Lees meer
Van forecast naar abonnement

Van forecast naar abonnement

Wist je dat je in AFAS automatisch een abonnement aan kunt maken vanuit een forecast? Met STKKR kan dit! Lees hier hoe je de foutkans naar 0 brengt.

Lees meer
Tosch bereikt met STKKR hun doelen in AFAS

Tosch bereikt met STKKR hun doelen in AFAS

Tosch zet interne processen bij haar klanten zo strak mogelijk neer. Wat je voor je klanten kunt, wil je ook voor jezelf. Daarom koos Tosch voor STKKR. Directeur Daan Morren neemt je graag mee in zijn enthousiasme.

Lees meer
Automatisch project afsluiten

Automatisch project afsluiten

De de lijst met projecten waar je uren op kunt boeken wordt bij organisaties vaak alleen maar langer. Met STKKR kun je projecten nu automatisch afmelden. Lees hier hoe!

Lees meer
CSV import methodiek: wie, wat, waar?

CSV import methodiek: wie, wat, waar?

CSV import methodiek: wie, wat, waar? STKKR introduceert de CSV import methodiek voor AFAS Software. In deze blog vertellen we je de mogelijkheden van deze nieuwe functionaliteit waarmee je jouw AFAS omgeving nóg efficiënter voor je laat werken.Een GetConnector op FTP...

Lees meer
How-to: automatisch een project aanmaken

How-to: automatisch een project aanmaken

How-to: automatisch een project aanmaken Onlangs schreven we een blog over de mogelijkheid om een project aan te maken bij het registreren van een nieuwe klant. Hier zijn veel reacties op gekomen en daarom hebben we nu een How-to! Veel AFAS-gebruikers zien namelijk...

Lees meer
SKOR: ‘We zien zoveel meerwaarde in STKKR’

SKOR: ‘We zien zoveel meerwaarde in STKKR’

Sinds 2018 maakt SKOR gebruik van STKKR. Hiermee beperkt deze toonaangevende leverancier van sportmaterialen risico’s en bespaart tijd en geld. Maar daarnaast verhoogt SKOR ook hun medewerker tevredenheid door middel van STKKR. Hoe? Vincent Smit vertelt je over zijn vertrouwen in STKKR.

Lees meer
How-to: uren boeken vanuit een dossier

How-to: uren boeken vanuit een dossier

How-toUren boeken vanuit een dossier Voor serviceorganisaties is het een doorn in het oog: uren zuiver boeken. Op het moment dat je een ticket/incident aan het verwerken bent moet je naar een apart scherm om je uren te boeken. Dat moet toch makkelijker kunnen? Dit kan...

Lees meer
Ben jij overtuigd van STKKR? Nu je directie nog!

Ben jij overtuigd van STKKR? Nu je directie nog!

Ben jij overtuigd van STKKR?Nu je directie nog!   De kracht van STKKR wordt steeds vaker door applicatiebeheerders ontdekt. Met ons gratis STKKR account kun je kosteloos een proces automatiseren, maar je hebt wel 20 ideeën meer in je hoofd! Helaas krijg je jouw...

Lees meer
Automatisch een nieuw project aanmaken in AFAS

Automatisch een nieuw project aanmaken in AFAS

Automatisch een nieuw project aanmaken in AFAS Yes! Een nieuwe klant gescoord! Iedereen blij, behalve degene die alles mag gaan vastleggen in AFAS. Van een klant registreren en een nieuw project aanmaken, tot een incassomachtiging inrichten. Het is nogal een proces....

Lees meer