Response verwerking

Op onze klantendag van 2020 presenteerden wij een nieuwe functionaliteit in STKKR: response-verwerking. Met response verwerking ben je in staat om ná het aanmaken van een element in AFAS direct een vervolgactie uit te voeren. In de vervolgactie ben je in staat om het ID (de response) van het aangemaakte element te gebruiken.

Bijvoorbeeld: Op basis van een dossieritem maak jij een nieuw project aan. Op het dossier wil je dan graag weten wat het projectnummer was.

Wanneer heb je het nodig? 

Op iedere plek waar je iets wilt doen of terugmelden is response verwerking superinteressant. Je kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan:

  • Een vrijwilliger heeft via het portaal een declaratie ingestuurd welke je verwerkt als financiële mutatie. Nadat het financieel verwerkt is wil je de workflow terugsturen naar de gebruiker en het journaalpostnummer terugkoppelen.
  • Vanuit een forecast maak je abonnementen aan, op de forecast wil je zien welk abonnement is aangemaakt.
  • Voor iedere klant maak je automatisch een project aan, op de klantenkaart wil je het basis-projectnummer zien.
  • Als je voorraad afboekt via insite wil je ook direct de workflow afronden als de voorraad daadwerkelijk is afgeboekt. 

De mogelijkheden zijn eindeloos en geven je echt de mogelijkheid om jouw proces next-level te automatiseren.

Welke processen kun je borgen?

Response verwerking is actief bij alle responses van AFAS. Overal waar AFAS een response geeft staat STKKR klaar om iets met de response te doen. Dit varieert van een abonnement tot een voorcalculatie, van een loonmutatie tot aan een medewerkersbeoordeling. In totaal kennen we 60 updateconnectoren met een responsecode.

    Hoe dan?

    Zoals je van ons gewend bent is deze -technisch ogende functionaliteit- simpel voor jou als eindgebruiker!

    In onze handleiding vind je een instructie.

    Response verwerking is beschikbaar in ons business en corporate abonnement.